CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, February 1, 2009

WHAT????? berat badan naik????


wahhhh..erGGhh..ArKKKK..ishhhhh..sLUuuP...???!!
berat badan aku telah meningkat dengan hebatnye....
kenapa leh jad macam nie???..

adakah disebabkan oleh......


  • coklat yang diberikan oleh mak cik senaH?
  • PIzza YANg besar hasil duit memberku..?
  • Emosi JIwa kacau dan menelan nasi campUR 4 pinggan di warung Rozee...??
  • Atau SEbab tulang ku yang rapuh menyebabkan aku tak larat nak berjoGING n BErsenam (alasan..hehe)
  • Atau KFC yang dok Buaat banggunan kat depan kampus yang menyebabkan aku menjadi ahli tetap disana...

TIDAKKKKKKK!!!!!


berat aku dah bertabah....perut KU yang macam brad pitt dah jadi MAcam BIg show(tak leh sekembung tuh..hehehe)
LEngan KU
yang Macam the rock DAH macam LEngan AFLin shAuki..

muka KU yang macam leonardo dicaprio dah macam.....hah..yang muka still lagi MAcho..ahaha


Aku dok pikir..aku mula runsing...PEning,....duk kehulur..kehilir..kedapan..ke kiri..ke kanan..dan..opps....bahaya.. macam ner erk nak turunkan balik...?????
AKu mesTi berazam....ye berazam...azam apa???


TIdaKKKKKK !!!!!....


ada cara laIN..

aku KEna GAk g JOging petang2...pgi??? JogiNG kat katil JE lah..hehe Aku mesti BERSukan..ye BErsukan ..cam iklan MILO..."supaya badan sihat dan KUAT"... AK mesti KEnA ikAt perut??haH iKAt perut????HMMMM mcam berat jerk...

keputusaNYA....


jeng..jeng..jeng..akHIRnye berat aku yang mencecaH 80kg TElah TUrun menjadi 76 kilo...tp bIla aku dok TEngk CErmin...sama je... AKU tengk LAGi..baru aku sedar..bahawasanye... TEliNga ku dah KURus, SErta JAri JEmariKU..pun DAh kuRUS ....YEA..YEA AKU berJAYE....


Created... ALif.Ya.JiM.ALif LAm.




12 comments:

laki cikgu kimia said...

samalah kita. muke saje yg menten. heh!

Hani Si Blogger Picisan said...

aaaaaaa~
perasan hensem....
dah kurus?
jangan nak perasan~
yang turun sampai 4kg tu sume angin je tuh...
lemak2 sume tu blom lagi~
wakakakaka~

MaHlukPerOSaK said...

chi am: huhuhhu ye ke..bagus2...orang macam kita nie...memang dianugerahkan macam tuh..ahahaha

misz hanny:wei sengal..ko mana tau....ko diam je..huhuuhu ko tu yang kena tambah berat badan..dah macam papan lapis dah aku tengk flat je..ahahaha

MaHlukPerOSaK said...

sebab aq dah berjaye kuruskan telinga nagn jarijemariku..azam tahun nie aq nak kuruskan jari kelingking ngan jari manis kaki plak.......

chayok!

tomato_masam said...

ceh, muka menten ke? elele, ahaha, tak de gamba sebelum n selepas ke? no bukti no talk, hua hua hua~~

wah, cepatnya turun berat, giler dasat, apa petua? tak kan jogging jer? huhu..bagus bagus`

MaHlukPerOSaK said...

huhuhu.....macam ner cepat?

jngan tengk cermin besar2..tengok cermin yang kecik jerk.huhu

tomato_masam said...

ahahhaa, malangnya kart umah kiter sumer cermin besa..wuaa~~

MaHlukPerOSaK said...

ish2...tak pe...cuRi je cermin kete or cermin moto jiran sebelah.....hehehe

deedlebag said...

sape ni? makhlok perosak ni band membe aku.

MaHlukPerOSaK said...

may be....ak nye nama..same ngan band member ko kot...

Farie Amrah said...

chumel wut afdlin shauki?
huhuhu.. n_n

MaHlukPerOSaK said...

tang cumel perut dia je..huhuhuhu
yang lain..hmmm.....