CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, February 6, 2009

khas untuk aYANgku


aYANg......

Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. ayang trus merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite kite malas nak jawab. Tang mane erk kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pikir soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangatla kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:

1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap semester kite dapat Anugerah Dekan. Bile dah kenal ngan ayang, setiap semester kite ulang paper. Sebelum kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang, keluar makan lagi nak
mintak duit ngan emak kite.

2.
Kalau ade 1 buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal,kita bagi yang besar kat ayang. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite pula makan tang kepala ikan tu je.


3.
Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung mcm Nepal. Eera Fazira berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipu kite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah kite makan mee maggi.


4. Sebelum kenal ngan ayang., kite tak pernah ade girlfriend. Selepas ayang kenal ngan kite, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend kesemuanya. Kite tak pernah marah ayang plagirl, dah tu ayang kata kite cam sami buddha. Kalau ayang rasa nak cium kite, ayang cium terus tak pernah tanya pun. Tapi bile kite rasa nak cium ayang, lepas tanye lagi kene reject. Ayang selalu pukul dada kite, tampar muka kite, cubit peha kite, kite tak pernah tengking sekali pun,kalu kta nak pukul kat dada ayang..ayng marah kite plak... apatah lagi nak cubit, nak sepak, nak pukul?


5. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape. Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanya kalau kite jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite. Kite beli mask Clinique ngan ayang harga RM300 kite kate harga RM30 Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30 ayang kate harga RM300. Setiap kali berjumpe kite bagi hadiah kat ayang,tapi setiap tahun birthday kite ayang kate dah lupe.



6. Aritu ayang peluk kite kate nak sangat rasa ROMENtik ngan kite, kite kata tak boleh, dosa. Ayang kate kite tak sayang ayang. Pastu semalam ayang pakse kite peluk kat ayang. Kalau tak ayang nak break ngan kite. Ok pukul 2 pagi kite sanggup bawak motor sampai petronas ada road block..n terus kite kena saman sebab tak ada HElmet. Ayang kate saje je nak test kite, pastu marah kite tebiat plak. Kite diam je duk tepi akuarium… tengok ikan emas tengah beROMENtik sesama dia....

7. Kite rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru.Ayang rosakkan LAptop Acer kite, ayang buat derk je. Sekali ayang demam, kite kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali kite demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan kite. Kite tak pernah kata ayang pendek, ayang marah kite tinggi sangat,member ayang ketawakan ayang. Ayang datang umah kite, kite tido sofa, kite datang umah ayang, kite gak yang tido kat sofa. Mak kite belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah ajak kite makan kat umah ayang walau sekalipun.MUngkin Mak ayang segan..

8. Kucing umah kite bersalin, kite bagi anak kucing yang paling cute kat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati.Ayang tak kate pa pe pun. Ayang bagi ikan emas yang mate bute dah dekat mati kat kite, 2 hari kite bela dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing kite. Ayang kalau nak pakai duit kite, terus ambil takyah bagitau. 30 ke 80 ke seratus ke selagi wallet kite ade duit. Aritu kite nak pinjam 10 ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate kite kedekut, pastu suruh kita bayar bunga sekali, kite diam je. Birthday ayang kite tak pernah terlupe. Birthday kite arini ayang tak pernah ingat….dengan selambe ayang cakap tak baik sambut birtday amalan setan kate ayang..kite nganggok je..

9. ayang ingat tak mase ayang JAtuh langgar batu?semua orang duk tengk..tp kite pN terus wt jatuh..supaya ayang tak malu sowang...tp ari tue..kite jatuh Longkang..ayang duk wat muka firaun jer erk..macam tak kenal kite...kita malu terus kite selam muka kat air longkang tu..


10.Ari tue kite telipon ayang..kita cakap kat mana?..ayang jawab kat bilik ngah KOrek IDung..tapi kita percayelah sebab taik idung ayang memang banyak..tp kita tak nak bg tau..takut ayang kecik ati...pastu masa lepas kita kol ayang..kita macam nampak ayang..kite tak sedap ati kita terus g kat situ..tup2..kita nampak memang ayang ngah berpeluk ngan satu mamat..kita terus tanye sapa mamat nie?..ayang cakap pakcik ayang..kita terus caye..sebab takut ayang cakap kita tak percaye kan ayang..


11. so arinie kita nak terus terang....bom tangan yang ayang dapat ari tuh..sebenarnye kita yang bagi...kaki ayang yang patah ari tuh masa kena langgar ngan keter ..sebenarnye kite yang langgar....kita bukan sengaja..tapi tak nampak ayang..sebab ayang kan kata mana tanda cinte kite kan..so itulah tandanye...n lagi satu perkare...mamat ayang yang ayang cakap pakcik ayang tue......kan ayang pernh cakap dah lame tak jumpe diakan?..kalau ayang rase nak jumpe dan menziarahi dia...mamat tue ada kat peti almari stor ayang...kita letak dia kat situ..sebab kita terpUtuskan urat leher dia...
k lah ayang..Bom tangan kedua pUn dah nak siap..nanti kite terus bg kat ayang k...bye ayang..sayang ayang.

creAted
Alif.Ya.JiM.alIF.lam

4 comments:

tomato_masam said...

ahaha, yang no 11 tu sebab dah tensen giler dah la eh? aahhaha..malang betul dapat awek cam tu`

MaHlukPerOSaK said...

huhuhu...biaselah..kata orang lelaki 1,2,atau 3 kali dah kene batang idung still leh sabor..tapi kalau dah masuk 30 kali...meletop agaknye...lagi dasyat perang kat gaza (Palestine) tu...

memang malang lah dapat awex cam nie..hapeh..hehehe

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

wahahaha~
dah penah bace dah ni..
tapi blom penah lagi bace yang ending dia gini..
ahahaha~

MaHlukPerOSaK said...

tak pernah dengar yang part akhir..ye lah sebab ada penambahan ahahaha..
so antara lelaki pompuan siapa yang lebih kejam??????