CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, January 19, 2011

"dah LAma Tak Updated !"



lama sungguh tak update blog nie, rasanyer dah nak dekat 5 bulan jugak...sebenarnya ikut mood, kadang2 nak tulis, tapi baru je bukak blog, semua idea hilang.. sekarang sebok giler ngan keje. banyak sangat kajian n field work yang nak diuruskan. Alhamdullilah, rezeki tuhan. 



rasanyer tak terlambat kot, nak ucap" Happy New Year" kat semua orang. rasanyer banyak kenangan yang tak akan dilupakan salam tahun 2010. terutamanyer kedua grandma n grandpa, yang telah pergi untuk selama2lamanya, saya sangat menyayangi kamu. banyak kenangan bersama mereka yang tak boleh dilupakan, walaupun hari2 kena maki, n marah dengan dia, tapi rasanya, bila alam tak kean maki, rasa lain plak, macam kosong. apapun Al-Fatihah untuk arwah semoga ditempatkan dalam golongan orag-orang yang beramal soleh dan senantiasa dicucuri rahmat. AMIN.



untuk tahun 2011, perancangan rasanya dalam proses untuk menjadi yang lebih terbaik dari tahun 2011, umur makin lama semakin meningkat, yang penting tanggungjawab kepada ibubapa adalah yang terutama dan paling perdana.


semoga, setiap perjalanan dalam tahun 2011 ini, akan terus bersinar dan dipermudahkan hendak-NYA amin.

0 comments: