CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 3, 2009

masa untuk besiul



dah lama siot tak mengutuk dan menghina owang ahahaha...
.sekali sekala tambah dosa sebakul jah! apalah rasanya sangat...tul tak????hehehe

k lah..ak nak citer ckitlah pasal member2 aku kat sini...bukan selalu.****************


budak baju biru nie name dia ZURA...n baju kuning tuh FARAH..dia nie
sejak sekolah rendah..pastu sekolah menengah sama2..
pastu ambik diploma kat UTM pun sama2..nak sambung Ijazah pun sama2 gak..
kira macam "belangkas"...tak leh berpisah...agakne kalau kawin pun nak same...
jangan satu laki dah lah yerk cik farah n zura..
diorang nie satu kmpung ngn NABIl....so "apapun ko pikirlah sendiri"...

p/s...ngah sekodeng apa tuh...yang dok belakng ...
budak yang kena sawan selsema babi...hehehe







nie budak pompuan nama dier BYEZURA...
budak kulim,kedah...ambik pendidikan ekonomi
bakal cikgulah..tapi tak ada gaya cikgu
. yang lelaki sebelah tuh..tak yah citer...
sebab budak tuh budak baik..hehehe

ak kenal bye nie, waktu sem satu g...ingat lagi masa tuh...malu2 anjing ahaha
tapi sekarang dalam ,luar, bawh, atas semua dia nak tau...budak kepoh!hehe
dia nie ada balak...dak UITM shah alam..
tapi balak dia selalu cemburu..dia ingat ak ada apa2 ngan awex dier..
untuk maklmat abang balak...kami hanye kawan..ahaa

ko jangan takut..pasni ak dah tak usik awex ko...sebab dia pasni dah jd ustazah
ahahahaha.....untuk bye...ko jgan nak gatal kat sini....!!!!igat rasia mu ditanganku!
mampuslah pasni..abang ko tanye!..hehe






inilah nyonya kedah, 3 sekawan yang tak leh pisah...
macam kentut ngan bontotnye...dia nie otai kat kolej...kalau kolej pompuan
dia lah kaki bising dan kaki memekak!
satu kolej boleh dengar kalu dia owang ketawa...

tapi kalau dlm kelas..sangat2 low profile....senyap
macam lombong ems dlm mulut
sopan santun berbudi bahasa...dialah orangnya dalam kelas,...
tapi luar kelas..dia lah raje..hehehe..jgn marah...


lupa plak nak kenalkan diorang...dari kiri,
cik sue a.k.a boncit,belakang, cik ina a.k.a gemok
n cik linda a.k.a shop..

itulah nama samaran diorang..dia orang memang kepala gila2...sebab dia orang gila...
lalalalalalaaaa...




hani A.k.A hannybunny lalala

ok yang budak nie..lebih dikenali sbgai sindrm hyper active. mlut nye tak henti2 kalau bercakap!
kalau 10 km pown leh dengar sore die...tp percayerlah..dalaman baik giler..
orang nye sangat pemurah...n selalu bantu ak...dalam apa juer masalh..thanx my prendz.
tp paling sakit ati.biler dia selalu cakap lalalalalalala! macam tarzan lah plak!
apapoun go girl!



inilah jantan pingitan...!!poyo bukan kepalang, kecuali budak baju biru,,,,sebab dia sangt bersopan santun dan berbudi bahasa.....ahahaha

si baju putih, mr syafex a.k.a...jangka masa pandang (jangka masa panjang)

dia nie mengalami masalah bahasa yang amat teruk!ahahaha
dah mempunyai sindrom kenyit mata automotik, bila musim mengawan...
sekarang nie..berangai buaya dia semakin menjadi2...tau ah dah nak abis belajar..tak kan semua junior ko nak sapu!!!! melampau sungguh..pas2 lah


si saupi a.k.a abang palapis tak kira darjat

dia nie budak palapis....
dan seorang ulat bulu, tapi tak banyak bulu....(tak tau mana bulu dia, hehe)
kalau bab pompuan, dia lah orangnye...sanggup menolong apa sahaja, kehulu, kehilir?,,"abang sanggup"-ayat buaya dia...
ak kena jaga hati dia,,,sebab aku akan dok umah dia selama 3 bulan...kang kutuk2 lebih2...ada gak kena makan batu lesung...hehehe..


si fendi a.ka badut yang pengutuk!



si fendi nie orang cakap muka dia macam farin ahmad..
tapi aku rasa lebih macam harun salim bachik..hehe
dia lah "RAJA PENGKUTUK dan RAJA MENGAJUK"
sebab dia leh tiru gaya orang dengan sekali pandang..
imam kat masjid pun jadi mangsa...
kalau bab adik angkat, awex angkat serahkan pada dia..
cita2 dia nak jd BOMOH..tapi ak tengk bukan hantu dia tarik...pompuan yang banyak kena mandrem ngan dia adalah.ahahaha

tapi...kalau tak ada dia...mungkim kami tak akan rasa happy..
sebab dia lah penyeri suasana...
dengan aksi pengkutuk...n satu lagi nama dia
budak super duper sengal! ahahah

n last sekali baju coklat..
khai a.k.a penyanyi rock..search!


kalau bab menyanyi serahkan pada dia..
kalau kat k box..leh pecah...
dia nie peminat search no1
dia nie gak ada band...xcid nama dia...
n dia lah artis last minit, kalau artis lain tak leh datang..so panggil je dia..
orang je pendiam..tapi kalau kena gateeeeellll!!

tapi sekarang ak tengk dia dah jadi orang warak
sejak berjumpa kekasih hati, hehehe jgan marah erk...


**************
so kepada rakan2 ku yang lain....anda adalah permata dalam persahabatan kita
biasalah kalau ada gaduh2, maki2 hamun,
biaselah kan....so aku harap korang akan berjaya lepas nie..
n jagan lupa janji kita..kita lawan anak sapa paling banyak..!!!hehehe



chyaoook!




3 comments:

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

ehem2~
amboi3~
name n gambor org yang paling baik n paling suke gaduh dgn dia takde plak masuk!!
ni yang nak majuk ni...
tak aci tau ejal~

MaHlukPerOSaK said...

gambo tak ada lah...tu pun belum masuk lagi gambor orang lain..tungguuuuuuu!ahahaha

laki cikgu kimia said...

wah entri bergambar puleks..