CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, March 2, 2009

ku telah menebasnye....

rimas..rimas...rimas...
_____________...........................
semua gara2 rambut ku yang dah macam + lalang semak samun..+ pnjang sangt...dah penat nak shampoo......dan aku pun tak tau dah macam apa rambut ak nie ...


pandangan member2 ku....



  1. . "JAl rambut ko nie dah macam kumpulan HUjan...."macam penan"
  2. ."ko potong2 lah rambt ko tuh....semak mata ak memandangnye..ishk!
  3. . jal..ko nie dah macam indon lah jal...ko pacak2 lah rambut ko macam dulu "..baru encem"! g potong...
  4. "ko bela lah rambut tuh panjang ckit...nanti leh sapu sampah kat depan umah ak"
  5. "RIZAL....plz gunting rambut awak"! ingt...... awak tu mahasiswa ....(my lecturer)




ak dah tak tahan ...BINGIT+BENGKEK+SAKIT HATI+PEDIH +dan sewaktu dengannye..



apa ah korang nie sebok je ....suke sangt ambik tau hal orang huh!
tp disebabkan ak tidak mahu menjadi bahan cercaan aku telah mengambil keputusannye...dengan cara... MENEBASKANNYE.....



dan akhirnye...aku rasa tenang je.....betul ah..tebas rambut bagus..luas dah pandgan ak...rasa ringan je kepala aku.......



dan untuk kepastian dan untuk ak buktikan pada mahluk-mahluk murai tersebut...ak berani menyahut cabaran mereka bahawasanye ak mampu menebas rambutku.....
dan ini adalah pandangan mereka..




"JAl....ak rasa baik ko rambut panjang balik!""

moral.....
huh! mahluk2 murai tersebut memang tak guna......!hampeh!!




_____________________________________
.......tebas-menggunting.

created.
Alif.Ya.JiM.ALif.LAm.

6 comments:

MisZ SuE said...

mksud u tebas nie u botak kan trus ke rambut u tu?

MaHlukPerOSaK said...

hehehe..tidak lah sapai meninggalkan kulit..
tetapi pendek je.....
baru rasa ringan kepala....permandangan pun jd terang dan luas...hehehehehe

ifahruzzaman said...

aku dh agak ko mesti wat style pusat serenti punyer....

patutla murai2 tu bekicauan.

aku nk wat rmbut cm fong sai yuk ler....

hmmm~

MaHlukPerOSaK said...

mulut murai tu memang selalu berkicauan......
wah..satu idea yang bagus....

pas nie kalau nak masuk serenti tak yah nak potong2 g..kan...hehe

FARIE said...

elok la tebas..
nnt byk lak makluk bersarang..
hehe..
kn encem kalo rmabut dh kemas.. n_n

MaHlukPerOSaK said...

lah....sebenarnye nak bukak perniagaan n memeliha binatang ....tapi...dah tebas....dah tak dapat nak jd penternak binatang jutawan..hehe