CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, February 8, 2009

eeeeeeeee......adaker???



_____________________________________
pada suatu keheningan patang yang indah....ak merasakan ada sesuatu yang
tak kena dengan perut ak.....?????? kRoWKkk....(bunYi perut aq)....aku baru ingat semalaman ak tak makan...dah macam2 bunyi dah kat dalam perut ak...bunyi zapin, rock, balda...kire macam2lah...aku pun terpikir sape lah nak ak jadikan mangsa untuk temankan aku g makan...HMmm..(tak sampai 1 detik)..KHAI(sahabat baik ak).... _____________________________________

tit.tut.tit(dial nombr)0148xxxxxx

ak :"khai....lapor.(ayat rasmi akulah..kalau nak ajak dia makan)
khai
: "Jomlah..kat mana?

ak :"D'bayu..aku tunggu....
khai
: 'k...



________15 minit kemudian______



"kak...bagi nasik goreng ayam 1...ngan milo pink (Orang sabah cakap"pink" milo ais).. dok sambil ak ngan mmber aku dok sedap makan dengan pemandangan yang indah serta disaksikan dengan laut cina selatan..... tetiba ada 2 orang student antarabangsa....(student china..pompuan) ak ngan member aku berbisik sesama sendiri..perGH....cantik giler..kulit dia punye lah putih,,,muka dia tak yah lah nak kata....cantik macam citer heroin korean pun ada.... aku ngan member ak nie...makan n sambil tengok dia...mkan tengk dia...makan lagi pun tengok dia...huhuhuh (semangat buaye dah datang hehehe)....

tetiba!!!!!!!!






dengan selambanye dia mengangkat ketiaknye.... WAHHHH..dia ada bulu ketiak yang sangt leBat!!!! nasi ayam yang dok kat mulut ak....tERSEMBUR keluar...semua orang tengk...ak ngan member ak punye lah tak dapat menahan GELAk....terus tersemBUr...


dalam hati aku



fail lah ....MUke punye lah cun...malangnye bulu ketiak lebat...nape erk...dia lupa nak cukur ker?

so


dengan keadaan itu...aku ngan member aku tak selera nak makn,,,,,SO..kita orang pun bla je dari situ...sebab dah terbantut selera kitaorang...



MORAL..

kalau ada hutan yang belum di tebas....tebaslah dulu...sebab takut banyak binatang buas huhuhuhu

kesimpulannye..................

kalau nak mengenali sesorang jagan pandang atas dan bawah sahaje...tapi kena pandang gak kat ketiak dia...huhuhu (apa yang aku merepek nie....)




created.

Alif.Ya.Jim.Alif.Lam

11 comments:

sesuapnasi said...

cehHHHHHHHH..........kalu dah dasar buaya memg mcm tuh...nk tgk yg lawer ajer....p kan bagus gak kalu dapat awek mcm tuh exspecially ko r...huhuhuhuhuhuhu........

isya_seacliff said...

apela ko ni.. haha.. leh msok raja lawak..

slm ziarah...

MaHlukPerOSaK said...

sesuapnasi: mana ada buaye...huhuhuhu ko nie pun...ak cuma terkejut saje..ko ingat bulu ketiak pmpuan tak lah selebat lelaki..tp ak tengk budak tuh mengalahkan lelaki.terkezut.huhuh

isya_seacliff:raja lawak????tak pe..ko mesti tak pernah tengk kan bulu ketiak pompuan yang lebat..ahahahaha

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

ejal memang camni..
kalau semangat buaya dia dah meresap cam tu la jadik nye..
mujur nasik tersembur je..
kalau kluar ikot idong lagi parah...
ahahaha~

MaHlukPerOSaK said...

wahai mizhunny.....bukn ku pinta ada semngat buaye ini....ku tidk tahu kenapa ku memiliki semangat buaye yang begitu kental....
akan tetapi unuk pengatahuanmu..ku tidak pernah curang wawawawawawa

tomato_masam said...

huhu..tak senonoh nya, kalo kiter yang nampak ketiak org macam tu..muntah kort? ahahah`

MaHlukPerOSaK said...

memang nak termuntah pun.....memang tak dapat terima lah......rasa nak pitam pun ada..huhuhuhu

waniey said...

agagaga..hahha...buat malu kaum wanita wehh...

Amaryllis said...

aku lawak bace ni.. neway thanx follow my blog ok... tah dari mane dapat tau aku ade blog nih...

MiSz HuNNy LuV To sMiLE :) said...

bukan kau pinta kunun~
cehhh~
tak penah curang???
sungguh dramatik ayatmu wahai incek ejal~
bukankah dirimu telah mencurangi diriku ini~
muahaha~ ape ayat org ni?

MaHlukPerOSaK said...

pembetulan....jgan nak poyo...
curang terhadap dirimu...???
apa2 ja lah janji hang bahagia....oo