CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, January 8, 2009

2008 VS 2009



Tahun berganti tahun..
Bulan berganti bulan..
Minggu berganti minggu..
Hari berganti hari...
setiap detik tetap berdetik tanpa kira hentinya....
sekarang tahun baru terus berlabuh dengan megahnya tanpa memberi peluang sedetikpun....

pejam celik-pejam celik,,,,
angka terus bertambah dari 2008 ke 2009....
azam, matlamat terus diperbaharui dan dijuangkan...
banyak kenangan manis dan pahit masih terpahat dalam tahun 2008...
walaupun menjadi kenangan akan terus menjadi kenangan...

tahun 2008 bagi aku tahun yang penuh dengan dugaan...
baik dengan perjalanan hidup, pelajaran dan juga persahabatan....
banyak dugaan serta pelajaran yang aku terima...
tapi sedikit sebanyak banyak mengajar aku untuk terus berusaha untuk menjadikan aku sebagai seorang manusia yang betul-betul menjadi manusia....

Tahun 2009 yang telah muncul nie....
aku akan terus hadapi dengan lebih matang....
tahun nie juga aku akan mengakhiri zaman persekolahanku dan bakal bergelar graduan bila aku tamatkan pengajian aku di Universiti malaysia sabah....
insya-Allah aku akan buat yang terbaik untuk diriku dan juga keluarga aku yang tercinta.

aku harap juga kalian dapat mengejar impian, azam, misi dan matlamat kalian dalam tahun 2009 ini.....

selamat tahun baru.....

created
Alif.Ya.JiM.AliF.lAm

3 comments:

MisZ SuE said...

hye there..
nice to view ur blog..
semestinye yg ditinggalkan akan menjadi kenangan same ade pahit mahupun manis..
ape yg pnting, yg lepas jadikan satu pengajaran utk kite perbaiki hidup yg akn dtg..
okey..
klakar sue bce ur profile..
hehehe..
neway, nice to know u as we as johorian and jaybeerian..
hahaha...

MaHlukPerOSaK said...

nice to see you too..
btw..thanx 4 the comment...
yap idup johorian dan jaybeerian too..huhuhuhuhuhu

Unknown said...

hi JayBeerian , jom join klub JayBeerian kat http://www.JayBeerian.webs.com